loading...
جدیدترین ها - جنجالی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قوانین 2 419 admin
مسلم بازدید : 108 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی Slingshot Racing v1.3.3.4 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Slingshot Racing ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. این بازی سبکی متفاوت از بازی ها را برای شما به ارمغان می آورد. شما باید بر روی سطوح یخی و لغزنده سورتمه خود را کنترل کنید، زاویه دید شما از بالا می باشد و با کنترلر های ساده باید مسیر ها را طی کنید. بازی بیش از 80 مرحله گوناگون و چالش انگیز دارد که می توانید آپگرید های مختلف را بر روی وسیله خود ببندید و از بازی لذت ببرید. همچنین جالب است بدانید بازی امتیاز بسیاری را از سایت های معروف دنیا کسب کرده است! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 108 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پخش فایل های مالتی مدیا J. River Media Center v19.0.128

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار J. River Media Center در خدمت شما هستیم. J. River Media Center نرم افزار قدیمی و بسیار مشهوری است که قادر به اجرای فایل های مختلف مالتی مدیا در کامپیوتر می باشد. به گفته ی شرکت سازنده این نرم افزار قادر است تا بیش از 80 نوع فایل ویدئویی, موزیک و عکس را در ویندوز اجرا کند. همچنین علاوه بر پخش فایل های مالتی مدیا ابزارهای دیگری نیز در این برنامه قرار دارد که یکی از آنها رایت فایل های مالتی مدیا بر روی لوح های فشرده می باشد. یکی دیگر از ابزارهای این برنامه ریپ سی دی های صوتی است که میتواند از آن برای کپی آهنگ های یک سی دی صوتی در کامپیوتر استفاد کرد. جستجوی آهنگ و ویدئو در سایت های مختلف اشتراک ویدئو و موزیک قابلیت دیگری است که در این نرم افزار قرار دارد. همچنین به منظور زیبایی محیط برنامه، در آن اسکین های مختلفی قرار گرفته است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 96 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

جلوگیری از نفوذ برنامه های مخرب حافظه های USB به سیستم با MCShield v3.0.5.28

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار MCShield در خدمت شما هستیم. MCShield یک ابزار کم حجم و رایگان جهت محافظت از سیستم در برابر ویروس های قابل انتقال از طریق فلش دیسک ها و حافظه های جانبی می باشد. نرم افزار دارای دو حالت اسکن می باشد و به محض اتصال درایوهای خارجی قادر به تشخیص و اسکن خودکار آنها می باشد. نرم افزار دارای اپدیت روزانه برای شناسایی ویروس های جدید و حالت اسکن سریع نیز می باشد. نرم افزار دارای رابط کاربری آسانی نیز می باشد که تمامی کاربران قادر به کار با آن می باشند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 95 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

جستجو، مدیریت، نمایش و ویرایش فایل ها و فولدرها با Lucion FileCenter Pro v8.0.0.30

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Lucion FileCenter در خدمت شما هستیم. نرم افزار FileCenter برنامه ای قدرتمند در زمینه اسکن، بایگانی، سازماندهی و یافتن فایل های کامپیوتری می باشد. این نرم افزار به آسانی فایل های شما را مدیریت و سازماندهی می کند و فایل های پی دی اف را از یگدیگر جدا و یا به یکدیگر پیوند می دهد. همچنین توسط این نرم افزار می توانید فایل های پی دی اف را باز و مشاهده نمایید و صفحات را اضافه، حذف و جدا نمایید. جستجوی پی دی اف، اسکن مستقیم برای برنامه ورد، یافتن فایل ها ، ترکیب پی دی اف ها، جداسازی پی دی اف ها، امکان انتقال صفحات بین فایل های پی دی اف، قابلیت تبدیل هر فایلی به پی دی اف، جداسازی خودکار و ذخیره اسکن ها، سازماندهی فایل ها داخل فایل اصلی و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 111 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت حافظه کلیپ بورد PasteCopy.NET v1.0.1 Beta

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار PasteCopy.NET در خدمت شما هستیم. PasteCopy.NET ابزاری رایگان برای مدیریت حافظه موقت (Clipboard) کامپیوتر است. این نرم افزار از هر چیزی که در حافظه کامپیوتر خود به صورت موقت برای استفاده در جایی دیگر کپی تهیه کنید یک سند می سازد و توانایی ضبط چندین آیتم را در درون خود دارد که می توانید هر کدام از این آیتم ها را با یک تک کلیک و یا یک میانبر صفحه کلید دوباره به حافظه موقت کامپیوتر خود منتقل کنید. یکی از بهترین امکانات این نرم افزار توانایی مدیریت و دسته بندی برای فرمتهای csv ، html ، rtf ، txt و … است. به علاوه شما می توانید پیش نمایش اطلاعات کپی شده را قبل از انتقال به کلیپ بورد مشاهده کنید. این نرم افزار توانایی تبدیل اتوماتیک فایلهای html ، rtf و … را به فایلهای متنی با خارج کردن تمامی قالب بندیها از آن دارد. همچنین می توان از تاریخچه کلیپ بورد خروجی rtf تهیه کرد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 92 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Light Manager Pro v5.9 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار Light Manager ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. نرم افزار Light Manager این امکان را به شما می دهد تا رنگ ال ای دی و فرکانس چشمک زن خود را برای اطلاع رسانی تغییر دهید. به عنوان مثال قادر خواهید بود برنامه را طوری تنظیم نمایید تا هنگام دریافت پیامک نور فرمز فعال شده و یا هنگام دریافت ایمیل نور آبی به نمایش درآید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 90 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پاکسازی فایل ها از سیستم Hardwipe v4.0.1 x64

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Hardwipe در خدمت شما هستیم. HardWipe نرم افزاری است که بوسیله آن کل درایو ها و دستگاه های قابل حمل را می توان پاک کرد. به عبارتی این نرم افزار می تواند پاک کردن سخت اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک و رسانه های ذخیره سازی قابل حمل به منظور جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز به اطلاعات شخصی و یا حساس شما انجام دهد. این نرم افزار ویژگی های بسیاری دارد که پاک کردن فایل ها به صورت تکی و یا فضای دیسک خالی از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار است. همچنین این نرم افزار در مقابل نرم افزار های مشابه خود کارکرد سریعتر و کارایی بهتری دارد. HardWipe از طرح پاک کردن اطلاعات مهم از جمله GOST R 50739-95, DOD 5220.22-M, Schneier و Gutmann پشتیبانی میکند و پس از پاک کردن کامل کامپیوتر را به صورت خودکار خاموش می نماید. این نرم افزار که به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته می توانید با استفاده هوشمند از حافظه پنهان دیسک برای پاسخگویی در عملیات های طولانی مدت دیسک نیز بهره مند شوید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 81 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تحلیل و مدیریت پروزه Corel iGrafx Enterprise v15.1.1.1580

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Corel iGrafx در خدمت شما هستیم. Corel iGrafx نام نرم افزار بسیار کارآمد و مفید برای آنالیز و شبیه سازی پروسه های تجاری می باشد که به فراگیری تشکیلات و بهینه کردن پروسه ی تجارت آنها کمک می کند. با فراهم کردن ابزارهای قدرتمند برای آنالیز و گزارش ، کاربر می تواند دوباره به روند فعالیت های تجاری خود نگاهی انداخته و همه ی فواید پتانسیل های رقابتی را که در دنیای امروزه بسیار ضروریست را تشخیص دهد. Corel iGrafx به عنوان برترین شبیه ساز و آنالیزگر پروسه ها تجاری از سال 2007 تا کنون همچنان در صدر قرار دارد. خواص جدید آن به کاربر برای سند سازی و مدل سازی تجاری و پروسه های IT کمک خواهد کرد. این کار توسط استراتژی های سازمانی و هدف هایش انجام خواهد شد.سازمان ها با فراگیری و بهبود مدیریت پروسه های تجارتی حساس توسط این نرم افزار، انعطاف بیشتری را کسب خواهند کرد. با مجموعه ی Corel iGrafx ، سازمان ها می توانند کنترل خود روی پروسه های تجاری را با استفاده از ابزار متمرکز شده ی موجود در این نرم افزار ، تشخیص فاکتورهای خطر و اثرات متقابل آن و نمایش منابع را گسترش دهند. پایگاه داده های یکپارچه و و ایستگاه پردازشگر این نرم افزار، فرصت های منحصر به فردی برای ذخیره سازی ، افزایش امنیت و برقرار داشتن مدل های پورسه های تجاری و اسناد مربوطه در مدیریت آن پروسه ها را برای کاربر فراهم می کند.در مجموعه های تجاری تفریحی ، کار منظم و جذاب در عرضه ی اطلاعات یک نیاز ضروری محسوب می شود. Corel iGrafx ابزاری تصویری قدرتمند را برای شما فراهم می کند که نه تنها نتایج بسیار زیبای حرفه ای برای شما ایجاد می کند بلکه به کاربران در تمام مراحل کار کمک خواهد کرد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 126 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی Fleet Combat 2 v1.1.1 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Fleet Combat 2 ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. ناوگان جنگی 2، مبارزه با ناوگان های دریایی در اقیانوس و آب ها آزاد و قطب جنوب که البته یخ های قطب جنوب ذوب شده است و تاریکی همه جا را فراگرفته است. بسیاری از افراد برای بقای خود دست به جنگ زده اند و شما به منظور تضمین امنیت و منابع باید مراقب اوضاع باشید زیرا بزودی یک جنگ عظیم رخ خواهد داد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 120 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Tales of Rome Match 3 ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Tales of Rome Match 3 یک بازی جدید و بسیار زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های معمایی و پازلی مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما باید با حل انواع پازل های سه بعدی و چالش برانگیز شهری باشکوه تحت حمایت خدایان روم بسازید! بله اختلافی بین خدایان روم باستان، مشتری، نپتون و غیره شکل گرفته است و این شما هستید که نتیجه این اختلاف را مشخص خواهید کرد! شما باید با حل سریع پازل های متنوع شهری کم نظیر را بسازید ؛ از طرفی در مراحل مورد لطف خدایان واقع خواهید شد و با برنده شدن در مراحل مختلف هزینه های شهرسازی را کاهش خواهید داد! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 334
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 580
  • بازدید ماه : 580
  • بازدید سال : 28,333
  • بازدید کلی : 160,478