loading...
جدیدترین ها - جنجالی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قوانین 2 418 admin
مسلم بازدید : 114 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی Cut the Rope: Time Travel HD v1.3.1 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Cut the Rope Time Travel ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. با بازی Cut the Rope: Time Travel ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در بازی جالب و سرگرم کننده Cut the Rope: Time Travel به آمنام در سفرهایش به گذشته بپیوندید و به اجدادش با شیرینی غذا بدهید. این بازی یک ماجراجویی جدید و تازه است که در آن دو هیولا دارید که باید در هر مرحله به آنها غذا بدهید. زمانی برای از دست دادن وجود ندارد چرا که شیرینی ها باید هرچه زودتر به این هیولاهای باستان برسد. شش موقعیت هیجان انگیز مانند قرون وسطی، عصر رنسانس، کشتی دزدان دریایی، مصر باستان، یونان باستان و عصر سنگی وجود دارد که می توانید به آن ها سفر کنید و لذت ببرید. توجه کنید که اجداد آمنام منتظرند و در صورتی که دیر کنید خشمگین می شوند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 111 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

محافظت از هویت اینترنتی شما با نرم افزار Steganos Online Shield v1.3.0.10622

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Steganos Online Shield در خدمت شما هستیم. Steganos Online Shield ابزاری ایده آل برای حفاظت از شما در برابر تهدیدات اینترنی می باشد. این ابزار سیستم شما را در برابر هکرها ، تهدیدات سایبری محافظت می کند و اطلاعات شخصی نظیر مشخصات کارت های اعتباری و اطلاعات حیاتی شما در را از لو رفتن محافظت می کند. این ابزار سیستم شما را در برابر حملات مکرر هکرها می رهاند و مانند سدی در برابر هکرها مانع ورود آنها به سیستم می شود. تمامی این کارها تنها با یک کلیک ماوس و فعال کردن نرم افزار صورت می گیرد. این نرم افزار اطلاعات شخصی شما را در مکانهای عمومی نظیر هتل ها ، فرودگاه ها و … که شما قادر به وصل شده به wifi آن محل می باشید از دید دیگران محافظت می کند و اطلاعات شما را کاملا رمزنگاری می کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 105 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی The Walking Dead: Season One v1.06 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی The Walking Dead: Season One ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در این بازی در نقش لی اورت، یک جنایتکار محکوم شده کسی که شانسی دوباره به او داده شده است تا در میان مردگان زندگی کند به بازی بپردازید! در طول بازی باید با بازماندگان بیشتری آشنا شوید و برای بقای خود تلاش نمایید. همچنین وظیفه مراقبت از یک دختر یتیم به اسم کلمانتین نیز بر عهده لی است. داستان غنی، مکان های مختلف و آشنایی با شخصیت های مختلف همگی از ویژگی های این بازی بی نظیر می باشند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 109 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پشتبان گیری EASEUS Todo Backup Home v6.5.0.0.20140325

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار EASEUS Todo Backup در خدمت شما هستیم. تهیه نسخه پشتیبان را می توان با نرم افزارهایی نظیر EASEUS Todo Backup تجربه کرد که با انبوهی از قابلیت ها کار Backup گیری را فوق العاده آسان می کنند. به واسطه استفاده از این نرم افزار به راحتی می توان از تمامی موزیک ها ، اسناد ، فایل های شخصی ، فیلم ها ، بانک های اطلاعاتی و به طور کلی هرآنچه برروی حافظه جانبی ذخیره شده است یک نسخه پشتیبان تهیه کرد. سرعت بسیار مناسب در بک آپ گیری و همچنین بازگردانی به حالت اولیه از مهم ترین و کلیدی ترین قابلیت های این ابزار محسوب می شود. زمان بندی عملکردها ، پاک کردن Image های قدیمی ، نمایش محتویات Image نسخه پشتیبان و بسیاری از قابلیت های دیگر در این نرم افزار به عنوان قابلیت گنجانده شده است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 114 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود انیمیشن زیبا و دیدنی The Suicide Shop 2012

نام : The Suicide Shop
ژانر : انیمیشن | کمدی | موزیکال
کیفیت : BluRay 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 26 سپتامبر 2012
مدت زمان : 79 دقیقه
محصول : فرانسه
زبان : فرانسوی
زیر نویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : جواهرات دزدیده شده باید پیدا شود و …

 

مسلم بازدید : 123 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی Shivah v1.1 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Shivah ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در این بازی شما وظیفه دارید به راسل کمک کنید تا بتواند مشکل مالی خود را برطرف نماید. توجه داشته باشید که هر زمان که می گذرد راسل امید خود را برای حل مشکل خود از دست می دهد. او تنها چند روز می تواند زنده بماند زیرا پول اندکی در اختیار دارد. تمام تلاش خود را به کار برده و به راسل کمک کنید تا بتواند مشکل مالی خود را برطرف نمایید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 113 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قفل درگاه یو اس بی GiliSoft USB Lock v4.2.0

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار GiliSoft USB Lock در خدمت شما هستیم. GiliSoft USB Lock نرم افزاری کاربردی برای جلوگیری از سرقت اطلاعات است که از انتشار و کپی داده های درایو USB، درایو های خارجی، سی دی و دی وی دی یا دیگر دستگاه های ذخیره داده قابل حمل ممانعت می کند. پس از نصب نرم افزار قفل USB تمام دستگاه ها و درایور های یو اس پی که از قبل شناخته نشده است را بلاک کرده و اجازه اتصال نمی دهد. با این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های خود را به اشتراک دیگران بگذارید بدون ترس از آنکه اطلاعات شما دزدیده شود. این برنامه در واقع یک درگاه DLP امن و قدرتمند است که به شما اجازه قفل کردن پورت یو اس پی، اجازه ندادن CD و DVD برای رایت، بلاک کردن بعضی وب سایت ها، ممنوع کردن بعضی برنامه ها و غیر فعال کردن بسیاری از دستگاه ها می باشد که فکر می کنید اطلاعات شما می تواند با آن ها جابجا شوند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 101 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت هارد دیسک DiskBoss v4.4.16

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار DiskBoss در خدمت شما هستیم. DiskBoss ابزاری مفید برای مدیریت بر روی هارد دیسک ها می باشد که با بهره گیری از الگوریتم های هوشمند، هارد دیسک را به صورت حرفه ای Defrag یا یکپارچه کرده و از بروز مشکلات سخت افزاری و بد سکتور در هارد جلوگیری می کند. نرم افزار برای افزایش سرعت انتقال داده ها بر روی هارد دیسک، داده ها را طبقه بندی و هماهنگ سازی می کند. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به حذف فایل های تکراری، افزایش سرعت انتقال، نمایش مشخصات هارد دیسک و … اشاره کرد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 108 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی SAMURAI SANTARO - Dark Onmyoji v1.0.0 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی SAMURAI SANTARO – Dark Onmyoji ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. شما در بازی یک تیر و کمان باز ماهر هستید و باید از طرق مختلف با چالش ها و شیطان ها رو در رو شوید و آنها را نابود کنید و هیولا ها و اژدها افسانه ای را بکشید. داستان ماجراهای افسانه ای سامورایی است که نام او Santaro است که قدرتی عجیب دارد حتی قادر است به ماه هم برود. شما باید برای نجات شاهزاده خانم از دست شیطان Onymyoji باید با اسب خود چهار نعل بروید و او را نجات دهید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 110 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت و رایت فیلم دی وی دی Wondershare DVD Creator v3.0.0.12

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Wondershare DVD Creator در خدمت شما هستیم. Wondershare DVD Creator یک نرم افزار قدرتمند برای رایت DVD می باشد که می تواند ویدئوهایی مانند AVI, MPG, MPEG, MP4, WMV, MOV, MP4 و حتی ویدئوهای HD مانند M2TS ، TP ، TRP و غیره را به دی وی دی تبدیل کند. قابلیت دستکاری منوی دی وی دی از مهمترین امکانات این نرم افزار به شمار می رود. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از Wondershare DVD Creator اسلایدشوهای بسیار زیبا از عکس های خود تهیه کنید و توسط ویرایشگر داخلی آن می توانید ویدئوها و عکس ها را خیلی سریع روتوش کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 334
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 549
  • بازدید ماه : 549
  • بازدید سال : 28,302
  • بازدید کلی : 160,447