loading...
جدیدترین ها - جنجالی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قوانین 2 418 admin
مسلم بازدید : 739 شنبه 1392/09/16 نظرات (1)

  خوش آمدید 

 

 
Welcome

سلام دوست عزیز  

 برای مشاهده تمام مطالب به صفحه های دیگر مراجعه کنید   

  اگر مطلب پیشتون خوب بود یا نظری یا پیشنهای داشتی بگو    

  اگر دنبال برنامه خاصی هستی که گیرتون نیومده در پیام ها بگین تا براتون پیدا کنم 

 

آدرس کوتاه سایت من :http://JANJALIDOWNLOAD.TK

 

آپلود سنتر سایت

http://upload.freezoy.com/

 

 

مسلم بازدید : 1276 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

بهینه سازی، حفاظت و برطرف کردن مشکلات سیستم با Glary Utilities Pro v4.10.0.100

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Glary Utilities در خدمت شما هستیم. Glary Utilities یک مجموعه از ابزارهای سیستم و بهینه سازی می باشد که می تواند به تعمیر، افزایش سرعت، نگهداری و حفاظت از کامپیوتر شما بپردازید. این نرم افزار به شما امکان پاکسازی سیستم از فایل های اضافی رایج مانند ورودی های اشتباه رجیستری و ردپاهای اینترنتی را میدهد. همچنین می توانید به مدیریت و حذف افزونه های مرورگر خود پرداخته، هارد خود را آنالیز کرده کرده و فضای آن را افزایش دهید، فایل های تکراری را یافته و به حذف آن ها بپردازید، حافظه را بهینه سازی کرده، شرتکات های از کارافتاده را تعمیر یا حذف کنید، به مدیریت نرم افزار های هنگام بالا آمدن ویندوز بپردازید، به حذف کامل نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم بپردازید و قابیلت های بسیار دیگر. برتری این نرم افزار نسبت به برنامه های رقیب، دریافت کردن جوایز متعدد از شرکت های معتبر نرم افزاری می باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 455 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (2)

بازسازی و تعمیر آهنگهای ضبط شده در نوارهای کاست قدیمی با WavePurity Pro v7.60

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Wavepurity در خدمت شما هستیم. Wavepurity یک نرم افزار مفید و قابل اعتماد است که برای شما امکان بازسازی آهنگ ها از روی نوارهای موزیک قدیمی را فراهم می آورد. با استفاده از این نرم فزار بسیار کاربردی می توانید آهنگ های مورد علاقه خود و یا متن سخنرانی های موجود بر روی نوار های کاست قدیمی که کیفیت پایینی دارند را بازسازی کرده، صداهای اضافی موجود در آن ها را با استفاده از فیلترهای صوتی موجود در نرم افزار حذف نموده و آن ها را از خطر نابودی نجات دهید و بر روی سی دی های دیجیتال باکیفیت ذخیره کنید. این نرم افزار از فرمت های WAV و MP3 پشتیبانی می کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 284 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بکاپ و آپدیت درایور های سیستم Driver Magician v4.1

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Driver Magician در خدمت شما هستیم. Driver Magician یک راه حل حرفه ای و بسیار کاربردی در زمینه پشتیبان گیری، بازسازی و بروز رسانی درایورها در سیستم عامل ویندوز است که قابلیت بک اپ گیری را در 4 حالت مختلف دارد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به نحوه ی اطلاع رسانی آن در مورد انتشار نسخه ی جدید درایور ها اشاره کرد که به محض انتشار نسخه ی جدید هر درایور، برنامه به شما اطلاع میدهد تا در سریع ترین زمان ممکن انها را دریافت کنید و از جستجو بیش از اندازه برای یافتن و دریافت درایور های خود بپرهیزید. شما بعد از نصب این نرم افزار نگرانی چندانی برای بازگردانی درایور ها در مواقعی که ویندوز دچار مشکل شده و یا قصد تعویض آنرا دارید، نخواهید داشت زیرا این نرم افزار در سریع ترین زمان ممکن قادر است تا نسخه ی پشتیبانی که قبلآ از درایورها تهیه کرده اید را در اختیارتان قرار دهد. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه ذخیره سازی نسخه پشتیبان درایوها در فرمت EXE است که شما حتی بدون داشتن این نرم افزار هم می توانید نسخه ی پشتیبان را بازگردانید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 298 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 313

عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان ، شماره 313 :

اینترنت قصد پرواز دارد!
انحصاری که رو به پایان است
بانوی بزرگترین شرکت آی‌تی جهان
فروش به شرط خرید لوازم جانبی
نقش مردم چه رنگی دارد؟
علم بهتر است یا
رخنه‌های امنیتی کاربران را تهدید می‌کنند
سایت‌ها را PDF کنید
پخش فایل صوتی و تصویری در HTML
فناوری هـای نـوین در مدیریت پـروژه های آی تی
همه برای یکی
تنور داغ و فرصت بهاری
ارزان اما کاربردی
فرهنگ در فناوری اطلاعات را دریابید
نرم‌افزاری برای فعالان صنعت
هشت در هشت
جد‌‌ول شماره 313 بایت
آیلتس آسان می‌شود
فرار در معبد
آن چه مسافران باید بدانند
بازی، کاپیتان تیم ملی کشور خود باشید
بازی، خاموش اما سریع، همچون مار
بازی، دوتا دوتا جمع شود، وانگهی 2048 شود!
ظرف خواننده
جوی استیک ماوس
اولین روبات متعادل جهان
و …

 

مسلم بازدید : 335 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود مستند مرگبارترین جاده ها - فصل دوم IRT: Deadliest Roads - Season 2

.:: قسمت سوم از فصل دوم ::.

نام : مرگبارترین جاده ها – فصل دوم – IRT: Deadliest Roads – Season 2
ژانر : مستند
کیفیت : HDTV XviD – خوب
فرمت : AVI
رزولیشن : 352×624
تاریخ انتشار : 2011
مدت زمان : 45×13 دقیقه
ناشر : History
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان :راه موفقیت می تواند مرگبار باشد. در فصل دوم مجموعه ی “مرگبارترین جاده ها” ماهرترین رانندگان امریکای شمالی لیزا، هاگ و ریک در یکی از خشن ترین طبیعت های دنیا به نام “Andes” به جدال با جاده ها می روند. آنها در حالی که از مرزها میگذرند تا به بزرگراه های امریکای جنوبی برسند با خطرناک ترین جاده های طول تاریخ مواجه می شوند. همه ی آموخته هایی که در طول چهل سال رانندگی کسب کرده اند با شهامت آمیخته شده و امروز در موقعیت های نفس گیری که تا به حال هیچوقت با آن روبرو نشده اند امتحان می شود. بالا رفتن از مسرهای بلند صخره ای یا گریز از بهمن مهارت و هوش را به چالش می کشاند. ایرانیان دانلود هر هفته یک قسمت از این مستند هیجان انگیز را برای دانلود قرار خواهد داد.

 

مسلم بازدید : 277 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی Starship Traveller v0.8.08 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Starship Traveller ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Starship Traveller یک بازی ماجراجویی فضایی در آینده بسیار دور است که قهرمان داستان آن شما هستید! سفینه فضایی شما پس از مکیده شدن در یک سیاه‌چاله از سمت دیگر آن از دنیایی ناشناخته و مرموز سر در می‌آورد. شما کاپیتان سفینه فضایی هستید و سرنوشت آن کاملاً در دستان شماست، آیا خواهید توانست راه بازگشت به زمین را کشف کنید و از دست فضایی‌ها خود را رها کنید و یا شما و همسفرانتان برای همیشه محکوم به این هستید که در فضای ناشناخته سرگردان بمانید؟ در بازی پیش رو که یک کتاب داستان پویا است شما می بایست انتهای داستان را مشخص نموده و بر اساس علاقه خود آن را پیش ببرید بنابراین اگر به کتاب های ماجراجویانه علاقه مندید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 296 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی Ballance Resurrection Pro v2.0.0.0 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Ballance Resurrection ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. شخصیت اصلی بازی توپ می باشد، و یکی از عوامل اصلی که بازی بر اساس آن ساخته شده است پایداری می باشد. در هر مرحله از بازی شما باید کنترل توپ را بر عهده بگیرید و از مکان های پیچیده و دشوار عبور کرده و حداکثر امتیاز را برای رسیدن به سطوح بعدی جمع آوری نمایید. به خاطر بسپارید فقط 5 جان دارید و با استفاده از توانایی های خود می توانید جنس توپ را تغییر دهید! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 270 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Freemake Video Converter در خدمت شما هستیم. Freemake Video Converter Gold همان طور که از نامش پیداست نرم افزای جهت تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر است. علاوه بر این قادر به تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر نیز میباشد. این نرم افزار سریع، قدرتمند و رایگان میباشد و فرمت های شما را با سرعت و کیفیت بالا به یکدیگر تبدیل میکند.شما میتوانید با این نرم افزار، یک لیست طولانی از فرمت ها را تبدیل به فرمت های avi،wmv،mp4 و 3gp کنید. این نرم افزار قادر است فرمت های ویدیویی شما را قابل پخش در دستگاه هایی مانند iPhone، iPod Touch، iPhone 4، iPad، iPod 5G، Psp، digital media player و … کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 539 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

نرم افزار ضبط تماس های تصویری اسکایپ Evaer Video Recorder for Skype v1.5.3.37

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Evaer Video Recorder for Skype در خدمت شما هستیم. Evaer Video Recorder for Skype نرم افزار ضبط تماس های ویدئویی و صوتی اسکایپ است. استفاده از این نرم افزار برای ضبط و ذخیره گفتگوهای صوتی و تصویری، کنفرانس ها، پادکست ها و یا گفتگوهای خانوادگی، بسیار مناسب می باشد. Evaer Video Recorder دارای امکانات مختلفی است که توسط آنها می تواند اطلاعات صوتی و تصویری اصلی Skype را با کیفیت بالا ضبط کند. پشتیبانی از یک گفتگوی ویدئویی یا گفتگوی ویدئویی به صورت گروهی از امکانات مفید آن می باشد. بدین ترتیب می توانید تماس های ویدئویی خود را به صورت مستقیم روی هارد دیسک خود ذخیره کنید. ذخیره فایل صوتی mp3 به صورت مجزا در مورد تماس های صوتی/ویدیویی نیز امکان پذیر می باشد. همچنین می توانید بر حسب نیاز خود، گزینه فشرده سازی را برای ویدئو انتخاب کنید. رابط کاربری آن نیز بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 114 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی Cut the Rope: Time Travel HD v1.3.1 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Cut the Rope Time Travel ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. با بازی Cut the Rope: Time Travel ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در بازی جالب و سرگرم کننده Cut the Rope: Time Travel به آمنام در سفرهایش به گذشته بپیوندید و به اجدادش با شیرینی غذا بدهید. این بازی یک ماجراجویی جدید و تازه است که در آن دو هیولا دارید که باید در هر مرحله به آنها غذا بدهید. زمانی برای از دست دادن وجود ندارد چرا که شیرینی ها باید هرچه زودتر به این هیولاهای باستان برسد. شش موقعیت هیجان انگیز مانند قرون وسطی، عصر رنسانس، کشتی دزدان دریایی، مصر باستان، یونان باستان و عصر سنگی وجود دارد که می توانید به آن ها سفر کنید و لذت ببرید. توجه کنید که اجداد آمنام منتظرند و در صورتی که دیر کنید خشمگین می شوند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 111 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

محافظت از هویت اینترنتی شما با نرم افزار Steganos Online Shield v1.3.0.10622

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Steganos Online Shield در خدمت شما هستیم. Steganos Online Shield ابزاری ایده آل برای حفاظت از شما در برابر تهدیدات اینترنی می باشد. این ابزار سیستم شما را در برابر هکرها ، تهدیدات سایبری محافظت می کند و اطلاعات شخصی نظیر مشخصات کارت های اعتباری و اطلاعات حیاتی شما در را از لو رفتن محافظت می کند. این ابزار سیستم شما را در برابر حملات مکرر هکرها می رهاند و مانند سدی در برابر هکرها مانع ورود آنها به سیستم می شود. تمامی این کارها تنها با یک کلیک ماوس و فعال کردن نرم افزار صورت می گیرد. این نرم افزار اطلاعات شخصی شما را در مکانهای عمومی نظیر هتل ها ، فرودگاه ها و … که شما قادر به وصل شده به wifi آن محل می باشید از دید دیگران محافظت می کند و اطلاعات شما را کاملا رمزنگاری می کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 105 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی The Walking Dead: Season One v1.06 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی The Walking Dead: Season One ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در این بازی در نقش لی اورت، یک جنایتکار محکوم شده کسی که شانسی دوباره به او داده شده است تا در میان مردگان زندگی کند به بازی بپردازید! در طول بازی باید با بازماندگان بیشتری آشنا شوید و برای بقای خود تلاش نمایید. همچنین وظیفه مراقبت از یک دختر یتیم به اسم کلمانتین نیز بر عهده لی است. داستان غنی، مکان های مختلف و آشنایی با شخصیت های مختلف همگی از ویژگی های این بازی بی نظیر می باشند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 109 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پشتبان گیری EASEUS Todo Backup Home v6.5.0.0.20140325

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار EASEUS Todo Backup در خدمت شما هستیم. تهیه نسخه پشتیبان را می توان با نرم افزارهایی نظیر EASEUS Todo Backup تجربه کرد که با انبوهی از قابلیت ها کار Backup گیری را فوق العاده آسان می کنند. به واسطه استفاده از این نرم افزار به راحتی می توان از تمامی موزیک ها ، اسناد ، فایل های شخصی ، فیلم ها ، بانک های اطلاعاتی و به طور کلی هرآنچه برروی حافظه جانبی ذخیره شده است یک نسخه پشتیبان تهیه کرد. سرعت بسیار مناسب در بک آپ گیری و همچنین بازگردانی به حالت اولیه از مهم ترین و کلیدی ترین قابلیت های این ابزار محسوب می شود. زمان بندی عملکردها ، پاک کردن Image های قدیمی ، نمایش محتویات Image نسخه پشتیبان و بسیاری از قابلیت های دیگر در این نرم افزار به عنوان قابلیت گنجانده شده است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 114 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود انیمیشن زیبا و دیدنی The Suicide Shop 2012

نام : The Suicide Shop
ژانر : انیمیشن | کمدی | موزیکال
کیفیت : BluRay 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 26 سپتامبر 2012
مدت زمان : 79 دقیقه
محصول : فرانسه
زبان : فرانسوی
زیر نویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : جواهرات دزدیده شده باید پیدا شود و …

 

مسلم بازدید : 123 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی Shivah v1.1 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Shivah ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در این بازی شما وظیفه دارید به راسل کمک کنید تا بتواند مشکل مالی خود را برطرف نماید. توجه داشته باشید که هر زمان که می گذرد راسل امید خود را برای حل مشکل خود از دست می دهد. او تنها چند روز می تواند زنده بماند زیرا پول اندکی در اختیار دارد. تمام تلاش خود را به کار برده و به راسل کمک کنید تا بتواند مشکل مالی خود را برطرف نمایید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 113 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قفل درگاه یو اس بی GiliSoft USB Lock v4.2.0

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار GiliSoft USB Lock در خدمت شما هستیم. GiliSoft USB Lock نرم افزاری کاربردی برای جلوگیری از سرقت اطلاعات است که از انتشار و کپی داده های درایو USB، درایو های خارجی، سی دی و دی وی دی یا دیگر دستگاه های ذخیره داده قابل حمل ممانعت می کند. پس از نصب نرم افزار قفل USB تمام دستگاه ها و درایور های یو اس پی که از قبل شناخته نشده است را بلاک کرده و اجازه اتصال نمی دهد. با این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های خود را به اشتراک دیگران بگذارید بدون ترس از آنکه اطلاعات شما دزدیده شود. این برنامه در واقع یک درگاه DLP امن و قدرتمند است که به شما اجازه قفل کردن پورت یو اس پی، اجازه ندادن CD و DVD برای رایت، بلاک کردن بعضی وب سایت ها، ممنوع کردن بعضی برنامه ها و غیر فعال کردن بسیاری از دستگاه ها می باشد که فکر می کنید اطلاعات شما می تواند با آن ها جابجا شوند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 101 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت هارد دیسک DiskBoss v4.4.16

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار DiskBoss در خدمت شما هستیم. DiskBoss ابزاری مفید برای مدیریت بر روی هارد دیسک ها می باشد که با بهره گیری از الگوریتم های هوشمند، هارد دیسک را به صورت حرفه ای Defrag یا یکپارچه کرده و از بروز مشکلات سخت افزاری و بد سکتور در هارد جلوگیری می کند. نرم افزار برای افزایش سرعت انتقال داده ها بر روی هارد دیسک، داده ها را طبقه بندی و هماهنگ سازی می کند. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به حذف فایل های تکراری، افزایش سرعت انتقال، نمایش مشخصات هارد دیسک و … اشاره کرد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 108 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی SAMURAI SANTARO - Dark Onmyoji v1.0.0 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی SAMURAI SANTARO – Dark Onmyoji ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. شما در بازی یک تیر و کمان باز ماهر هستید و باید از طرق مختلف با چالش ها و شیطان ها رو در رو شوید و آنها را نابود کنید و هیولا ها و اژدها افسانه ای را بکشید. داستان ماجراهای افسانه ای سامورایی است که نام او Santaro است که قدرتی عجیب دارد حتی قادر است به ماه هم برود. شما باید برای نجات شاهزاده خانم از دست شیطان Onymyoji باید با اسب خود چهار نعل بروید و او را نجات دهید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 110 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت و رایت فیلم دی وی دی Wondershare DVD Creator v3.0.0.12

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Wondershare DVD Creator در خدمت شما هستیم. Wondershare DVD Creator یک نرم افزار قدرتمند برای رایت DVD می باشد که می تواند ویدئوهایی مانند AVI, MPG, MPEG, MP4, WMV, MOV, MP4 و حتی ویدئوهای HD مانند M2TS ، TP ، TRP و غیره را به دی وی دی تبدیل کند. قابلیت دستکاری منوی دی وی دی از مهمترین امکانات این نرم افزار به شمار می رود. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از Wondershare DVD Creator اسلایدشوهای بسیار زیبا از عکس های خود تهیه کنید و توسط ویرایشگر داخلی آن می توانید ویدئوها و عکس ها را خیلی سریع روتوش کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 118 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Couch-to-5K v3.1.0.0008 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار Couch-to-5K ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. این برنامه با ارائه برنامه ای منظم و دقیق برای دویدن شما کمک می کند سطح آمادگی جسمانی خود را افزایش دهید. این برنامه نسبت به آمادگی جسمانی شما رکوردهایی برای شما تعیین می کند و باید در عرض مدت مشخصی رکورد خود را به آن زمان برسانید. برنامه نموداری جامع از میزان فعالیت و مصرف کالری ارائه می دهد. همچنین این برنامه با استفاده از مختصات جی پی اس می تواند مسیر فعالیت شما را از تمامی لحاظ بررسی کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 107 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

تبدیل فایل های مختلف به فرمت PDF با Lucion FileConvert Professional Plus v8.0.0.30

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Lucion FileConvert در خدمت شما هستیم. Lucion FileConvert نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت و تهیه فایل های PDF می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا سندهای متنی و عکس های خود را با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار به فایل های PDF تبدیل نمایند. این نرم افزار قادر است تا هر فایلی که قابلیت Print شدن را دارا باشد به PDF تبدیل نماید. این نرم افزار پس از نصب در لیست چاپگرهای سیستم یک چاپگر مجازی را اضافه می کند تا کاربران به راحتی و همانند روش Print یک سند قادر به ساخت یک فایل PDF باشند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار توانایی embed نمودن فونت ها می باشد. همچنین می توان فایل های PDF ساخته شده را به صورت Encrypt شده تولید نمود تا قابلیت تغییر آن ها پس از ساخته شدن موجود نباشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 97 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی Monster Adventures v1.00.08.3 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Monster Adventures ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. شما باید با هیولای خود به ماجراجویی بپردازید. ماموریت ها را تکمیل کنید و در آخر با هیولاهای بزرگ مبارزه کنید. شما همچنین می توانید هیولای خود را سفارشی سازی و منحصر به خود کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 111 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

قفل هر فایل، پوشه یا هر برنامه با نرم افزار WinGuard PRO 2014 v8.15

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار WinGuard در خدمت شما هستیم. WinGuard یکی از نرم افزار مطرح و معروف دنیا در رابطه با قفل گذاری بر روی فایلها و پوشه ها و تامین امنیت اطلاعات شخصی و نرم افزارهای کاربردی مختلف است. این نرم افزار با بخش های متنوعی که در خود داراست به کاربر امکان امن کردن رایانه شخصی را با پسورد گذاری روی انواع نرم افزارهای کاربردی شخصی ویندوز، فایل های اجرایی و همچنین تامینن امنیت فایلها و پوشه هاو درایوهای هارد شما را با کدگذاری قوی بر رویشان می دهد. ایجاد محدودیت های متنوعی چون جلوگیری از نصب نرم افزارها، غیر فعال سازی Task Manager و … در بسیاری از بخش های جانبی ویندوز برای جلوگیری از فعالیت غیر مجاز دیگر افراد از دیگر ویژگی های این نرم افزار کاربردی مفید است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 96 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

مدیریت کامل فایل ها و پوشه ها در ویندوز با نرم افزار xplorer2 Pro v2.5.0.0

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار xplorer2 در خدمت شما هستیم. نرم افزار Xplorer2 جایگزین مناسب برای My Computer شرکت مایکروسافت که تقریباً کار بسیاری از حرفه ای ها را کم می کند و کمک می کند تا سرعت عملیات و دسترسی به فایل ها و پوشه ها افزایش یابد. این ابزار، محتوای دو فولدر را به صورت همزمان در یک پنجره به شما نشان می دهد. این قابلیت برای کسانی که به صورت دائم در حال جا به جا کردن و کپی نمودن فایل هایشان هستند بسیار ایده آل است و سبب صرفه جویی بسیاری در وقتشان می شود. همچنین در پنل سمت چپ شما محتویات هارد دیسکتان را با آرایش شاخه ای مشاهده می کنید که امکان جا به جائی بین دایرکتوری ها را بسیار راحت تر می کند. Xplorer2 می تواند فولدر ها و فایل ها را بوک مارک کند و به آنها برای باز کردن سریعترشان یک کلمه ی کلیدی نیز اختصاص دهد. همچنین این نرم افزار به شما امکان مدیریت فایل های روی هاست شخصی تان و FTP کردن به آن را نیز می دهد و نیز شما می توانید از یک فیلتر برای پیدا کردن همه ی فایل هایی که با حرف A شروع می شود یا با png. تمام می شوند استفاده کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 118 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود کتاب نمونه سوالات آمادگی برای آزمون ICDL

.:: صفحات : 50 صفحه | زبان : فارسی | فرمت : PDF ::.

ICDL گواهینامه ای بین المللی کاربری رایانه است که توسط بنیاد ای سی دی ال ارائه شده و دریافت آن به معنی رسیدن به درجه ای از مهارت در کار با رایانه است که فرد توانایی های اصلی و مهارت های مقدماتی کار با رایانه را دارد. آی سی دی ال دارای دو سطح است و مدرک آن در سراسر جهان اعتبار دارد. یادگیری ICDL بسیار آسان می باشد و فقط نیاز به شناخت نرم افزاری و سخت افزاری رایانه دارد.

مسلم بازدید : 106 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی Monster Adventures v1.00.08.3 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Monster Adventures ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. شما باید با هیولای خود به ماجراجویی بپردازید. ماموریت ها را تکمیل کنید و در آخر با هیولاهای بزرگ مبارزه کنید. شما همچنین می توانید هیولای خود را سفارشی سازی و منحصر به خود کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 96 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی Hopeless: Space Shooting v1.0.00 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Hopeless: Space Shooting ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. هیولاهای تاریکی برمیخیزند و به دنبال چراغ های روشن و درخشان هستند. آیا این سیاره پایان سفر حباب ها است؟ تا چه مدت می توانید با تیراندازی از خود دفاع کرده و زنده بمانید؟ تمامی این ها در بازی Hopeless: Space Shooting وجود دارند. اکنون یک خطر بزرگ شما را تهدید نموده که بایستی با زیرکی کامل از این خطر فرار کنید. هیولاهای موجود در بازی را نابود کرده و سپس امتیاز به دست آورید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 144 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود انیمیشن بازگشت گربه The Cat Returns 2002

نام : بازگشت گربه – The Cat Returns
ژانر : انیمیشن | ماجرایی | کمدیی
کیفیت : BluRay 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 692×1280
تاریخ انتشار : 19 جولای 2002
مدت زمان : 75 دقیقه
محصول : ژاپن
زبان : ژاپنی
زیر نویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : داستان درباره دختر جوانی است که یک گربه اسرارآمیز را از خطر نجات می‌دهد. پس از مدتی او هدایایی از طرف پادشاه گربه‌ها دریافت می‌کند که خواستار ازدواج او با پسرش است. تنها راه نجات دختر از این دنیا یک گربه است که …

 

مسلم بازدید : 118 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی Steam Punks v1.6 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Steam Punks ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در بازی Steam Punks شما بایستی با استفاده از تفنگ خود دشمنان را نابود کرده و ماموریت ها را به اتمام برسانید. دقت داشته باشید که برای نابودی دشمنان بهترین سلاح ها در اختیارتان قرار خواهد گرفت . بیش از 8 سکه پنهان در این بازی وجود داشته که در طول مراحل بایستی آن ها را به دست آورید. همچنین از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود شخصیت های منحصر به فرد اشاره داشت. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 334
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 550
  • بازدید ماه : 550
  • بازدید سال : 28,303
  • بازدید کلی : 160,448