loading...
جدیدترین ها - جنجالی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قوانین 2 419 admin
مسلم بازدید : 335 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود مستند مرگبارترین جاده ها - فصل دوم IRT: Deadliest Roads - Season 2

.:: قسمت سوم از فصل دوم ::.

نام : مرگبارترین جاده ها – فصل دوم – IRT: Deadliest Roads – Season 2
ژانر : مستند
کیفیت : HDTV XviD – خوب
فرمت : AVI
رزولیشن : 352×624
تاریخ انتشار : 2011
مدت زمان : 45×13 دقیقه
ناشر : History
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان :راه موفقیت می تواند مرگبار باشد. در فصل دوم مجموعه ی “مرگبارترین جاده ها” ماهرترین رانندگان امریکای شمالی لیزا، هاگ و ریک در یکی از خشن ترین طبیعت های دنیا به نام “Andes” به جدال با جاده ها می روند. آنها در حالی که از مرزها میگذرند تا به بزرگراه های امریکای جنوبی برسند با خطرناک ترین جاده های طول تاریخ مواجه می شوند. همه ی آموخته هایی که در طول چهل سال رانندگی کسب کرده اند با شهامت آمیخته شده و امروز در موقعیت های نفس گیری که تا به حال هیچوقت با آن روبرو نشده اند امتحان می شود. بالا رفتن از مسرهای بلند صخره ای یا گریز از بهمن مهارت و هوش را به چالش می کشاند. ایرانیان دانلود هر هفته یک قسمت از این مستند هیجان انگیز را برای دانلود قرار خواهد داد.

دانلود مستند مرگبارترین جاده ها - فصل دوم IRT: Deadliest Roads - Season 2

قسمت اول: جاده ی مرگ
اولین جاده ی کشنده ی این فصل “جاده ی مرگ” بولیویا است! سه تیم متشکل از خبره ترین رانندگان امریکای شمالی با جاده ای که از یک طرف با صخره های خشن و از سمت دیگر با دره ها و خطر ریزش آنها را تهدید می کند مبارزه می کنند تا نشان دهند که می توانند هر باری را از هر مسیری عبور دهند.

دانلود مستند مرگبارترین جاده ها - فصل دوم IRT: Deadliest Roads - Season 2

قسمت دوم: پیشرفت تازه کارها
اعصاب هاگ و ریک هنگام روبرویی با جاده های گل آلود و عدم تسلطشان به مهارت های زبانی متشنج می شود. لیزا و دِیو تلاش می کنند تا ماشین معیوب شان را تعمیر کرده و بار را به موقع تحویل دهند در حالی که دو راننده ی تازه کار Tim و Tino به توانایی خود برای سالم گذشتن از جاده ی صخره ای هولناک شک دارند.

دانلود مستند مرگبارترین جاده ها - فصل دوم IRT: Deadliest Roads - Season 2

قسمت سوم: لیزا و پل شیطان
دو راننده ی کهنه کار لیزا و هاگ به علت اینکه هم تیمی هایشان از ادامه ی کار انصراف داده و تسلیم شده اند باید بقیه ی راه را به تنهایی بپیمایند. این موضوع کار را برای لیزا که باید به امریکای جنوبی و “جاده ی مرگ” برود سخت تر می کند. در همین هنگام Tim و Tinoی تازه کار علاوه بر موفقیت در پشت سر گذاشتن جاده ی باریک صخره ای و خطر ریزش زمین آماده ادامه ی راه در جاده های کوچک شهری هستند.


راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

.:: قسمت اول ::.


.:: قسمت دوم ::.

.:: قسمت سوم ::.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 334
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 561
  • بازدید ماه : 561
  • بازدید سال : 28,314
  • بازدید کلی : 160,459