loading...
جدیدترین ها - جنجالی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قوانین 2 418 admin
مسلم بازدید : 112 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تغییر صدا MorphVOX Pro v4.4.13.23750

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار MorphVOX در خدمت شما هستیم. MorphVOX ابزاری مفید برای تغییر دادن صدای شما در یک بازی یا چت آنلاین می باشد و شما می توانید صدایی شبیه به کارکتری که در حال بازی با آن هستید داشته باشید. مثلا می توان برای یک زن هیزم شکن صدای یک راننده کامیون را گذاشت و یا برای یک شاهزاده صدایی شبیه به یک نوجوان را در نظر گرفت و یا مانند یک پهلوان نیرومند صحبت کرد! علاوه بر این می توانید با فشار دادن یکی کلید، ماوس و یا کلیدهای جوی استیک صداهایی مانند ترکاندن چیزی را ارسال کنید. در واقع با این نرم افزار می توان به ارتباطات آنلاین حالت شوخی و سرگرمی را اضافه کرد. شما با تغییر دادن صدای خود قادر خواهید بود تا سن، جنسیت و هویت خود را از دیگران پنهان کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 172 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی Calling All Mixels v1.1.0 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Calling All Mixels ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در بازی Calling All Mixels میکسل ها را نجات دهید و از نیروهای منحصر به فرد آنها استفاده کنید تا در این بازی ترکیبی اکشن و دفاعی از سرزمین خود محافظت کنید. میکسل ها موجوادات کوچکی هستند که برای ترکیب شدن زندگی می‌کنند. آنها عاشق این هستند که با یکدیگر ترکیب شوند تا قابلیت های جدیدتری پبدا کنند. آنها همچنین دوست دارند هرچه را که پیدا می‌کنند با یکدیگر ترکیب کنند. حتی با ترکیب مناسب نمی‌توان فهمید که چه چیزی بدست می‌آید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 690 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

پنهان سازی IP با نرم افزار Surf Anonymous Free v2.3.7.8

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Surf Anonymous Free در خدمت شما هستیم. Surf Anonymous Free نرم افزاری رایگان و بسیار مفید به منظور پنهان سازی آی پی کامپیوتر از دید دیگران می باشد، با استفاده از این نرم افزار می توانید آی پی کامپیوتر خود را از دید همگان مخفی کنید و به صورت کاملا نامرعی و ناشناس در اینترنت گشت و گذار کنید بدون آنکه کسی بتواند ردی از شما بگیرد ، این نرم افزار معمولا برای افرادی مناسب است که در کامپیوتر خود اطلاعات محرمانه و خصوصی دارند و می خواهند در اینترنت از امنیت بسیار بالایی برخوردار باشند ، بنابراین اگر به دنبال نرم افزاری هستید که با استفاده از آن احتمال دسترسی دیگران به کامپیوترتان را به حد صفر برسانید این نرم افزار می تواند ایده بسیار خوبی برای شما باشد. نرم افزاری رایگان و بسیار مفید به منظور پنهان سازی آی پی کامپیوتر از دید دیگران می باشد این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 88 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)
دسته‌بندی : آندروید | بازي | بخش موبایل

دانلود بازی Noir Syndrome v1.0 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Noir Syndrome ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در بازی Noir Syndrome شما در نقش یک کاراگاه حرفه ای هستید که باید راز و زمز های داستان بازی را کشف کنید. بازی دارای انیمیشن و موسیقی متن بسیار زیبایی است که شما در آن به مشاهده مکان ها، بازجویی از مظنونین ، جستجو برای سرنخ ، و در نهایت حل اصلی معمای بازی می پردازید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 109 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود کارتون گربه سگ Cat Dog

|قسمت بیستم قرار داده شد|

نام کارتون : گربه سگ Cat Dog| کیفیت صدا : MP3 @ 128 Kbps| کیفیت تصویر : عالی|کارگردان : پیتر هانان|نویسنده : پیتر هانان | کشور تولید کننده : آمریکا|رتبه : 6.5  از 10 | فرمت تصویر : MKV| سال تولید : 1998–2005|ژانر : انیمیشن| مدت نمایش : 00:15:00| زبان : فارسی

کارتون گربه سگ (به انگلیسی: CatDog) اثر پیتر هانان محصول کمپانی نیکلودین است. این کارتون در ۵ اکتبر سال ۱۹۹۸به صورت مجموعه تلویزیونی پخش شد. نگاهی خلاقانه، زیبا، ساده و شاد که هیچ غم و غصه و کینه و ناراحتی و حتی علاقه به کشت و کشتار و یا گرفتن انتقام در آن نیست، مطمئنا باعث به وجود آمدن اثری دلنشین خواهد شد. از میان کارتون های این دوره، که خشم و انتقام و تخیلات آزار دهنده و درگیرهای فرم های پیچیده و رنگ های خشن از اصول بیشتر آن هاست. اما به ناگاه اثری زیبا و لذت بخش بیرون آمد.گربه سگ داستان دوبرادر به هم چسبیده (گربه و سگ) است که دارای دو بعد هوشیاری و عاطفی هستند. گربه سگ از والدین خود که یک قورباغه و یک موجود پاگنده بودند توسط گردباد جدا شدند. مکان زندگی گربه سگ در خانه‌ای در حومه نیربورگ است. خانه گربه سگ نیمی به شکل ماهی و نیمی به شکل استخوان است و در این خانه با وینزلو (موش) زندگی می‌کنند.گربه سگ کارتونی است که حکم یک نفس عمیق را برای همه (مخصوصا بزرگتر ها) داشته است و سازنده آن «پیتر هانان»، کارتونیستی فوق العاده، است. «پیتر هانان» (متولد سال 1954) نویسنده، تولید کننده مجموعه های تلویزیونی است. اهمیت شخصیت گربه سگ برای وی به اندازه اهمیت بچه های دوقلو برای مادرشان است! طنز شوخ طبعانه «هانان» به گونه ای است که توانسته رفتار و خصوصیت های حیواناتی همچون سگ و گربه را در کارش بنمایاند.در سال 1998 این مجموعه بسیار زیبا نامزد دریافت جایزه “Annie Award” برای بهترین نویسندگی در میان انیمیشن های تلویزیونی گشت. همچنین در سال 1999 و 2000 نیز نامزد دریافت جایزه بهترین کارتون در جشنواره “Kids’ Choice Awards” شد.

مسلم بازدید : 181 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود پلاگین Sony Vegas Pro Production Assistant v2.0.11 برای نرم افزار سونی وگاس

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Sony Vegas Pro Production Assistant در خدمت شما هستیم. Vegas Pro Production Assistant پلاگینی برای نرم افزار Sony Vegas Pro است که قابلیت های این ویرایشگر ویدئویی قدرتمند را به صورت چشمگیری افزایش می دهد و برای ادیتورها بسیار مفید خواهد بود. این پلاگین با خودکار کردن بسیاری از کارهای تکراری در امر ویرایش ویدئو در زمان صرفه جویی کرده و باعث می شود ویرایش فیلم به کاری خسته کننده تبدیل نشود. استفاده از این پلاگین بسیار آسان است و شامل یک مجموعه ی کامل از آموزش های ویدئویی می باشد که در گرفتن بیشترین خروجی با کمترین تلاش، به شما کمک می کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 93 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود سریال راه بی پایان

|آپدیت یک هفته در میان ، قسمت هشتم قرار داده شد|

تاریخ آپدیت بعدی : 3  اردیبهشت 1393

نام سریال: راه بی پایان| کیفیت صدا : MP3 @ 128 Kbps| کیفیت تصویر : HD|کارگردان : همایون اسعدیان | نویسنده : علی‌رضا بذرافشان | کشور تولید کننده : ایران|رتبه : 6.7 از 10 imdb_46x22-2264473254._V379390954_| فرمت تصویر : MP4| سال تولید : 1386| مدت نمایش : 00:45:00| زبان : فارسی

راه بی پایان نام مجموعه‌ای تلویزیونی ساخت ایران است که در بهار ۱۳۸۶ از شبکه سوم سیما به نمایش درآمده است. نام این مجموعه در زمان تولید بوی گندم بود که در هنگام پخش به راه بی‌پایان تغییر نام داد. تاکنون این سریال توانسته است بیشترین درصد رضایت‌مندی مخاطبان (۹۱/۱ درصد) را از آن خود کند. به نقد از شبکه ی سوم جمهوری اسلامی ، مجموعهٔ تلویزیونی راه بی‌پایان جزو مجموعه‌هایی محسوب می‌شود که مورد توجه منتقدین قرار گرفته است و نقدهای زیادی در مجلات و نشریه‌های تخصصی و غیرتخصصی در باره این مجموعه منتشر شده است و توسط منتقدین بسیاری از زوایای مختلف مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. برخی از منتقدین کارگردانی کار را وجه تمایز آن می‌دانند و برخی دیگر فیلم‌نامه‌ٔ راه بی‌پایان را عامل اصلی موفقیت آن قلمداد می‌کنند. محمدتقی فهیم از جمله منتقدانی است که به وجه کارگردانی کار اهمیت بیشتری می‌دهد او طی نقد مفصلی در مجله سروش کارگردانی درست اسعدیان را دلیل اصلی موفقیت این سریال می‌داند، او در این باره می‌نویسد: ««قاب‌»های «راه بی‌پایان» را به نمونه‌های دیگر در سریال‌های در حال پخش، مقایسه کنیم آن وقت به این مهم دست می‌یابیم که اگرچه قصه و شخصیت‌پردازی و گره‌افکنی و غیره در یک کار نمایشی با اهمیت هستند، اما آن چیزی که درجه نخست و قبل از هر چیزی بیننده را مجذوب می‌کند و به ویژه توجه خواص را جلب می‌کند، همین قاب‌ها و تصاویر استاندارد است، چیزی که برای همایون اسعدیان از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و پیشاپیش نیمی از توفیق او را تضمین کرده است…

مسلم بازدید : 101 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی Millie v1.0 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Millie ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی یک هزارپای کوچک می باشید که رویای پرواز در میان ابرها را در سر دارد. متاسفانه شما یک هزارپا هستید و تا آخرعمر خود نمی توانید پرواز کنید. شایعه شده است که دانشکده حمل و نقل هوایی در حال پذیرش نیروهای جدید است، این فرصتی است که رویای شما به حقیقت تبدیل شود! این مسیر دشواری های بسیاری را در بر دارد و برای رسیدن به آرزوی خود باید سختی های بسیاری را پشت سر بگذارید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 103 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

نرم افزار بازیابی فایل های چند رسانه ای PHOTORECOVERY 2014 Professional v5.5.6.5

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار LC Technology PHOTORECOVERY در خدمت شما هستیم. LC Technology PHOTORECOVERY نرم افزاری جهت بازیابی عکس‌ ، ویدئو و فایل صوتی شما می‌باشد. امروزه با رشد روز افزون دوربین‌های دیجیتال این امکان فراهم شده است تا بتوان عکس‌ ، ویدئو و فایل صوتی را به صورت نامحدود بر روی حافظه های آن‌ها ذخیره کرد. در این بین ممکن است به صورت ناخواسته برخی از تصاویر و فایل‌های ویدیوی شما حذف شوند و یا در اثر اشتباه از بین بروند. این نرم افزار برای کمک به شما در این‌ چنین مواقعی طراحی شده است. این برنامه با پشتیبانی از انواع مختلف دوربین‌های دیجیتال و انواع مختلف حافظه های فلش نظیر Memory Stick™s, SmartMedia, CompactFlash I & II, Micro Drives, SD/XD cards, MMC, USB flash drives و … کار باز گردانی تصاویر از دست رفته را برای شما راحت‌تر می‌کند. از ویژگی‌های برنامه امکان بازگردانی فایل‌های از دست رفته در حافظه های فلش فرمت شده یا آسیب دیده می‌باشد. پشتیبانی از فایلهای RAW و ویدیوهای HD از دیگر قابلیتهای این نرم افزار است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 98 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی Doors&Rooms 2 v1.0.0 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Doors&Rooms 2 ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در این بازی در هر مرحله در اتاقی زندانی شده اید و یک درب مقابل شما قرار دارد، باید با استفاده از مهارت های ذهنی و پیدا کردن وسایل مختلف درب را باز کرده و به مرحله بعدی بروید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 334
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 544
  • بازدید ماه : 544
  • بازدید سال : 28,297
  • بازدید کلی : 160,442