loading...
جدیدترین ها - جنجالی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قوانین 2 419 admin
مسلم بازدید : 118 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Couch-to-5K v3.1.0.0008 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار Couch-to-5K ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. این برنامه با ارائه برنامه ای منظم و دقیق برای دویدن شما کمک می کند سطح آمادگی جسمانی خود را افزایش دهید. این برنامه نسبت به آمادگی جسمانی شما رکوردهایی برای شما تعیین می کند و باید در عرض مدت مشخصی رکورد خود را به آن زمان برسانید. برنامه نموداری جامع از میزان فعالیت و مصرف کالری ارائه می دهد. همچنین این برنامه با استفاده از مختصات جی پی اس می تواند مسیر فعالیت شما را از تمامی لحاظ بررسی کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 107 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

تبدیل فایل های مختلف به فرمت PDF با Lucion FileConvert Professional Plus v8.0.0.30

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Lucion FileConvert در خدمت شما هستیم. Lucion FileConvert نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت و تهیه فایل های PDF می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا سندهای متنی و عکس های خود را با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار به فایل های PDF تبدیل نمایند. این نرم افزار قادر است تا هر فایلی که قابلیت Print شدن را دارا باشد به PDF تبدیل نماید. این نرم افزار پس از نصب در لیست چاپگرهای سیستم یک چاپگر مجازی را اضافه می کند تا کاربران به راحتی و همانند روش Print یک سند قادر به ساخت یک فایل PDF باشند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار توانایی embed نمودن فونت ها می باشد. همچنین می توان فایل های PDF ساخته شده را به صورت Encrypt شده تولید نمود تا قابلیت تغییر آن ها پس از ساخته شدن موجود نباشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 97 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی Monster Adventures v1.00.08.3 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Monster Adventures ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. شما باید با هیولای خود به ماجراجویی بپردازید. ماموریت ها را تکمیل کنید و در آخر با هیولاهای بزرگ مبارزه کنید. شما همچنین می توانید هیولای خود را سفارشی سازی و منحصر به خود کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 111 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

قفل هر فایل، پوشه یا هر برنامه با نرم افزار WinGuard PRO 2014 v8.15

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار WinGuard در خدمت شما هستیم. WinGuard یکی از نرم افزار مطرح و معروف دنیا در رابطه با قفل گذاری بر روی فایلها و پوشه ها و تامین امنیت اطلاعات شخصی و نرم افزارهای کاربردی مختلف است. این نرم افزار با بخش های متنوعی که در خود داراست به کاربر امکان امن کردن رایانه شخصی را با پسورد گذاری روی انواع نرم افزارهای کاربردی شخصی ویندوز، فایل های اجرایی و همچنین تامینن امنیت فایلها و پوشه هاو درایوهای هارد شما را با کدگذاری قوی بر رویشان می دهد. ایجاد محدودیت های متنوعی چون جلوگیری از نصب نرم افزارها، غیر فعال سازی Task Manager و … در بسیاری از بخش های جانبی ویندوز برای جلوگیری از فعالیت غیر مجاز دیگر افراد از دیگر ویژگی های این نرم افزار کاربردی مفید است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 96 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

مدیریت کامل فایل ها و پوشه ها در ویندوز با نرم افزار xplorer2 Pro v2.5.0.0

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار xplorer2 در خدمت شما هستیم. نرم افزار Xplorer2 جایگزین مناسب برای My Computer شرکت مایکروسافت که تقریباً کار بسیاری از حرفه ای ها را کم می کند و کمک می کند تا سرعت عملیات و دسترسی به فایل ها و پوشه ها افزایش یابد. این ابزار، محتوای دو فولدر را به صورت همزمان در یک پنجره به شما نشان می دهد. این قابلیت برای کسانی که به صورت دائم در حال جا به جا کردن و کپی نمودن فایل هایشان هستند بسیار ایده آل است و سبب صرفه جویی بسیاری در وقتشان می شود. همچنین در پنل سمت چپ شما محتویات هارد دیسکتان را با آرایش شاخه ای مشاهده می کنید که امکان جا به جائی بین دایرکتوری ها را بسیار راحت تر می کند. Xplorer2 می تواند فولدر ها و فایل ها را بوک مارک کند و به آنها برای باز کردن سریعترشان یک کلمه ی کلیدی نیز اختصاص دهد. همچنین این نرم افزار به شما امکان مدیریت فایل های روی هاست شخصی تان و FTP کردن به آن را نیز می دهد و نیز شما می توانید از یک فیلتر برای پیدا کردن همه ی فایل هایی که با حرف A شروع می شود یا با png. تمام می شوند استفاده کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 118 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود کتاب نمونه سوالات آمادگی برای آزمون ICDL

.:: صفحات : 50 صفحه | زبان : فارسی | فرمت : PDF ::.

ICDL گواهینامه ای بین المللی کاربری رایانه است که توسط بنیاد ای سی دی ال ارائه شده و دریافت آن به معنی رسیدن به درجه ای از مهارت در کار با رایانه است که فرد توانایی های اصلی و مهارت های مقدماتی کار با رایانه را دارد. آی سی دی ال دارای دو سطح است و مدرک آن در سراسر جهان اعتبار دارد. یادگیری ICDL بسیار آسان می باشد و فقط نیاز به شناخت نرم افزاری و سخت افزاری رایانه دارد.

مسلم بازدید : 106 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی Monster Adventures v1.00.08.3 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Monster Adventures ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. شما باید با هیولای خود به ماجراجویی بپردازید. ماموریت ها را تکمیل کنید و در آخر با هیولاهای بزرگ مبارزه کنید. شما همچنین می توانید هیولای خود را سفارشی سازی و منحصر به خود کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 96 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی Hopeless: Space Shooting v1.0.00 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Hopeless: Space Shooting ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. هیولاهای تاریکی برمیخیزند و به دنبال چراغ های روشن و درخشان هستند. آیا این سیاره پایان سفر حباب ها است؟ تا چه مدت می توانید با تیراندازی از خود دفاع کرده و زنده بمانید؟ تمامی این ها در بازی Hopeless: Space Shooting وجود دارند. اکنون یک خطر بزرگ شما را تهدید نموده که بایستی با زیرکی کامل از این خطر فرار کنید. هیولاهای موجود در بازی را نابود کرده و سپس امتیاز به دست آورید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

مسلم بازدید : 144 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود انیمیشن بازگشت گربه The Cat Returns 2002

نام : بازگشت گربه – The Cat Returns
ژانر : انیمیشن | ماجرایی | کمدیی
کیفیت : BluRay 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 692×1280
تاریخ انتشار : 19 جولای 2002
مدت زمان : 75 دقیقه
محصول : ژاپن
زبان : ژاپنی
زیر نویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : داستان درباره دختر جوانی است که یک گربه اسرارآمیز را از خطر نجات می‌دهد. پس از مدتی او هدایایی از طرف پادشاه گربه‌ها دریافت می‌کند که خواستار ازدواج او با پسرش است. تنها راه نجات دختر از این دنیا یک گربه است که …

 

مسلم بازدید : 118 پنجشنبه 1393/01/28 نظرات (0)

دانلود بازی Steam Punks v1.6 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Steam Punks ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در بازی Steam Punks شما بایستی با استفاده از تفنگ خود دشمنان را نابود کرده و ماموریت ها را به اتمام برسانید. دقت داشته باشید که برای نابودی دشمنان بهترین سلاح ها در اختیارتان قرار خواهد گرفت . بیش از 8 سکه پنهان در این بازی وجود داشته که در طول مراحل بایستی آن ها را به دست آورید. همچنین از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود شخصیت های منحصر به فرد اشاره داشت. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

تعداد صفحات : 34

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 334
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 555
  • بازدید ماه : 555
  • بازدید سال : 28,308
  • بازدید کلی : 160,453